Blog posts

Najlepsze ćwiczenia na smukłe nogi + wyzwanie 30 dni

Najlepsze ćwiczenia na smukłe nogi + wyzwanie 30 dni

Uncategorized

Kolejne wyzwanie i AKCJA MOTYWACYJNA przed nami. Przedstawiam Wam najlepsze ćwiczenia na smukłe nogi. Dodatkowo przygotowałam planner/organizer, który ułatwi organizację aktywności fizycznej na cały miesiąc.


O ćwiczeniach Miley Cyrus Sexy Legs, nasłuchałam i naczytałam się samego dobrego. Podczas robienia researchu, nie znalazłam innych, które miałyby lepszą opinię internautek, dlatego postanowiłam przetestować je na sobie (i na Tobie, jeśli tylko będziesz miała ochotę ze mną zadziałać).

 

Moje wrażenia po pierwszej serii:

Całość trwa ok 17 minut, ćwiczenia nie są skomplikowane – raczej nie miałam problemu z wykonywaniem ich, jednak dają niezły wycisk… Prowadząca nieustannie motywuje i podkręca tempo (mimo zadyszki daje radę!). Dużo się ruszamy, część serii wykonujemy na stojąco, przy zgiętych nogach, a część na leżąco. Największą trudnością dla mnie (poza dotrzymaniem kroku prowadzącej), było patrzenie na wideo i wykonywanie pokazywanego ćwiczenia. Ten problem powinien zniknąć, gdy już nauczę się sekwencji ruchów.

Jakie są moje oczekiwanie?

Jędrniejsze, smuklejsze nogi – nie zależy mi na mięśniach, raczej na zdrowszym wyglądzie i może 1-2 cm mniej.

Planner aktywności

Ponieważ same ćwiczenia na nogi, to dla mnie za mało, stworzyłam planner, w którym umieszczę swoje działania. Dodam do tego bieganie i ulubione ćwiczenia na boczki Tiffany (KLIK). 
Zamierzam wykonywać Sexy Legs 3 razy w tygodniu. 

  • Jeśli masz ochotę, ściągnij sobie Planner w wersji pdf (KLIK) i wydrukuj. 
  • Jeśli
    będzie taka potrzeba, rozpiszę dokładnie jak wygląda mój plan
    aktywności fizycznej (Tiffany, Miley Cyrus Sexy Legs, bieganie).

WIDEO “MILEY CYRUS SEXY LEGS”

 

Kto ma ochotę dołączyć do mnie? 🙂

Zaczynam od jutra! Jedynie trzy razy w tygodniu.
Nie zostawiajcie mnie samej na placu boju! 😀

WARTO OBEJRZEĆ MÓJ OSTATNI FILM:

(Visited 25 011 times, 52 visits today)

About the author

Martyna Banasiak
Cześć, miło mi Cię widzieć! Blogować zaczęłam 3 lata temu, wtedy założyłam największego w Polsce bloga o psychodietetyce i zdrowym stylu życia Psychodietka.pl, w marcu tego roku dokonałam rebrandingu i działam pod swoim nazwiskiem na MartynaBanasiak.pl, rozszerzyłam też tematykę bloga. Możesz zobaczyć i posłuchać mnie na kanale na YouTube. Moje filmy mają około 2 000 000 wyświetleń (WOW!), uwielabiam to miejsce, może Tobie też się spodoba. Nie zastanawiam się nad tym, czy bardziej czuje się blogerem, czy youtuberem, po prostu robię dobre rzeczy, bo wiem, że tak można zdziałać najwięcej i najlepiej.

85 Comments

  1. Obstinate
    Styczeń 11, 2015 at 8:03 pm
    Reply

    uwielbiam ten filmik, ostatnio też dał mi niezły wycisk:p jak na razie jeden z ulubionych z XHIT:)
    Mój plan na styczeń to ćwiczenia cztery razy w tygodniu, a skupiam się na nogach, brzuchu i rękach:)

    • admin
      Styczeń 11, 2015 at 9:58 pm

      O, czyli kolejne potwierdzenie, że dobrze dobrałam ćwiczenia! 🙂
      Piękny plan na styczeń 🙂

  2. Anonimowy
    Styczeń 11, 2015 at 8:06 pm
    Reply

    Ale super! drukuję i dołączam do akcji! 🙂

    • admin
      Styczeń 11, 2015 at 9:57 pm

      Witaj na pokładzie! 😉

  3. pauli15659
    Styczeń 11, 2015 at 8:07 pm
    Reply

    a co na rozgrzewkę przed tym ćwiczeniem ? 🙂

  4. Pola
    Styczeń 11, 2015 at 8:58 pm
    Reply

    warto spróbować:) zaryzykuje dla otrzymania endorfin:)

    • admin
      Styczeń 11, 2015 at 9:56 pm

      To będzie konkretna dawka! 🙂

  5. Ania M
    Styczeń 11, 2015 at 9:37 pm
    Reply

    I ja zaczynam!

    • admin
      Styczeń 11, 2015 at 9:56 pm

      Coraz więcej nas! Ufff, nie będę sama! 🙂

  6. Anonimowy
    Styczeń 11, 2015 at 9:58 pm
    Reply

    Z chęcią tez zacznę ?

    • admin
      Styczeń 11, 2015 at 11:03 pm

      Super! 🙂

  7. Ewa Pancer-Głowacka
    Styczeń 11, 2015 at 10:08 pm
    Reply

    Jako, iż postanowiłam na nowo być fit przyjmuje wyzwanie 🙂 po ciązy się rozleniwiłam, tym że dzięki karmieniu dosć szybko schudłam. Ale wiadomo, że nie chodzi tylko o chudość, ale o zdrowie i kondycje, więc wracam do mojego ukochanego sportu. Nogi to coś z czego nigdy w pełni nie byłam zadowolona więc ruszam do boju. A Ku Twojemu rozbawieniu kilka słów prawdy o ćwiczeniach fizycznych z dzieckiem pierwsze 5 minut – Ida z politowaniem i zaciekawieniem zerka na Matkę – wszak Ta tak fajnie podskakuje, kolejne 10 minut wkrada się lekkie znudzenie w spojrzenie Dziecka, wszak ile można prawda (?!) i pojawia się prośba o jedzenie, na którą sprytna Matka sie przygotowała i podsuwa dziecięciu talerz smakołyków plus kubek z piciem. Jednak Ida to twardy i inteligentny zawodnik skoro "AM AM" nie zadziałało w następnej fazie ćwiczeń włącza się w ich wykonywanie robiąc sobie super fun z łapania mamy za nogę podczas jej odwodzenia, po to żeby na ćwiczeniach rozciągających kiedy Matka leży i próbuje być joginem siegnąć bez krępacji po piersiaka (!) Ale melduję, że mimo tego osobliwegoo wsparcia dotrwałam do końca i wróciłam na łono fitnessu

    • admin
      Styczeń 11, 2015 at 11:03 pm

      hahaha! Piękna historia, ale jeszcze piękniejsze jest to, że mama daje radę <3! Buziaki dla pociechy! :)))

  8. Annabelle Beauty
    Styczeń 11, 2015 at 10:13 pm
    Reply

    To może i ja się dopiszę 😀
    3 razy w tygodniu powinnam dać radę między innymi ćwiczeniami 😉

    • admin
      Styczeń 11, 2015 at 11:02 pm

      Nic na siłę 🙂 Jeśli masz ochotę, to i pewnie 🙂

  9. Baby
    Styczeń 11, 2015 at 10:47 pm
    Reply

    też dołączam. Kilka dni temu zaczełam z Tiffany, więc to mogę jeszcze spróbować 🙂

    • admin
      Styczeń 11, 2015 at 11:02 pm

      Tiff najlepsza! 🙂

  10. Anonimowy
    Styczeń 11, 2015 at 10:59 pm
    Reply

    A co z techniką wykonywania ćwiczeń? hm?

    • admin
      Styczeń 11, 2015 at 11:01 pm

      Sugerujesz, że prezenterka źle je wykonuje? Hm?

    • Anonimowy
      Styczeń 12, 2015 at 10:36 am

      Nie twierdzę, że źle (bo zakładam, że prezenterka jest trenerką) aczkolwiek nie jest pokazane jak ma być wykonywane najprostsze lecz najtrudniejsze pod względem techniki ćwiczenie jakim jest przysiad.
      Mam nadzieję, że KOBIETKI wiedzą jak wykonywać ćwiczenia aby nie zrobić sobie krzywdy.
      Nie piszę tutaj aby kogoś demotywować, super, że prowadzisz tę stronę Martynko. Mam nadzieję, że wiele KOBIET będzie zadowolonych. 🙂 tylko niech też skupią się na technice.

    • admin
      Styczeń 12, 2015 at 3:58 pm

      Jak najbardziej się z Tobą zgadzam, o technice robienia przysiadów pisałam przy okazji wyzwania z przysiadami 🙂

    • Karolina Barylska
      Lipiec 30, 2015 at 3:57 pm

      juz nagrała jeden film calkowicie poswiecony przysiada, więc nie musi powtarzac w każdym filmiku jak powinno sie je wykonywac 😉

  11. Magda Kazimierczyk
    Styczeń 11, 2015 at 11:07 pm
    Reply

    Ja właśnie gdzieś czytałam, nie pamiętam gdzie, że właśnie technika tej całej trenerki jest niepoprawna (nie wiem, nie znam się) , sama kiedyś je robiłam i na pewno mi z moimi biednymi, skrzypiącymi i rozlatującymi się stawami nie pomogły xD Ale fakt, wymagające są i dobrze się oglądają 😛 Ale osobom z kolanowymi problemami chyba nie polecam, ja zrobiłam je chyba dwa razy, ale bolało i się dałam na spokój.

    • Anonimowy
      Luty 16, 2015 at 11:37 am

      źle wykonywałaś, ja jestem po operacji wiezadeł i nic mnie po ćwiczeniach nie bolało, więcej uwagi zwracaj na technike a nie na samo ćwiczenie 🙂

    • Anonimowy
      Sierpień 26, 2015 at 4:35 pm

      Mam zanik tkanki chrzęstnej w obu kolanach, przy zwykłym siadaniu na kibel mnie bolą, ortopedzi załamują ręce – także ze wszystkich tych ćwiczeń zrobie ze 2-3…

  12. Karolina Stanczuk
    Styczeń 11, 2015 at 11:35 pm
    Reply

    Myślę że dam rade zacznę w srodę po pracy bo wcześnie kończe 🙂

    Karola z TuSiePisze

  13. ewa
    Styczeń 12, 2015 at 12:11 am
    Reply

    Martynko, z nieba spadasz z tymi cwiczeniami 😉

    • admin
      Styczeń 13, 2015 at 9:53 am

      O, to się cieszę :)!

  14. Aurora
    Styczeń 12, 2015 at 8:11 am
    Reply

    A są jakieś ćwiczenia na wydłużenie nóg? 😛

    • admin
      Styczeń 12, 2015 at 10:47 am

      Oj Aurora, widzę, że podnosisz poprzeczkę 😀

    • Sara Kulon
      Styczeń 13, 2015 at 6:50 am

      Mary Helen Bowers ballet beautiful 😀 sprawdziłam na sobie

  15. JestemBrunetka
    Styczeń 12, 2015 at 8:23 am
    Reply

    za miesiąc (mam nadzieje), będę mogła pochwalić się jakimiś fajnymi efektami! 😀

  16. joannahasnik
    Styczeń 12, 2015 at 8:44 am
    Reply

    Najlepsze ćwiczenia na smukłe nogi to przysiady ze sztangą 🙂

    • admin
      Styczeń 12, 2015 at 10:47 am

      Masz rację, jednak nie każdy lubi tego typu ćwiczenia (w tym i ja) 🙂

  17. Anonimowy
    Styczeń 12, 2015 at 9:37 am
    Reply

    Zaczynam! Kiedyś robiłam podejście z tymi ćwiczeniami, ale szybko się poddałam 🙂 Mam nadzieję, że lata ( a może i wiosny ? 😀 ) będę super fit mamą 😀 Trzymam za nas wszystkie kciuki :*

    • admin
      Styczeń 12, 2015 at 3:58 pm

      super, że jesteś z nami :)) A ja trzymam kciuki za fit mamę 🙂

  18. Anonimowy
    Styczeń 12, 2015 at 1:23 pm
    Reply

    Mam pytanie czy te ćwiczenia pomoga tez na brzuch?

    • admin
      Styczeń 12, 2015 at 3:59 pm

      Na pewno nie szkodzą 🙂 Ale jak będzie, to się okaże po wyzwaniu 🙂

  19. Anonimowy
    Styczeń 12, 2015 at 3:55 pm
    Reply

    Jestem tu pierwszy raz a ten post zachęcił do częstszych odwiedzin 🙂 . Kalina

    • admin
      Styczeń 12, 2015 at 3:59 pm

      O, witaj, witaj! 🙂 I zostań! 🙂

  20. eM
    Styczeń 12, 2015 at 4:09 pm
    Reply

    oooo nie słyszałam o tym a musze spróbowac:)

  21. iloiza
    Styczeń 13, 2015 at 9:18 am
    Reply

    spróbuję i ja;
    Ps. powtarzam też 30-dniową serię squatów

  22. Anonimowy
    Styczeń 13, 2015 at 12:00 pm
    Reply

    ja też chętnie spróbuję ^^ chociaż co do tych przysiadów nie jestem pewna nie chcę mieć umięśnionych nóg tylko szczupłe ;p pozdrawiam cieplutko i powodzenia życzę 🙂

  23. Anonimowy
    Styczeń 13, 2015 at 12:04 pm
    Reply

    super! dołączam się, planuję 6 razy w tygodniu, strzeliłaś w 10 z tym wpisem bo z nogami mam największy problem właśnie 🙂 fajnie, że jesteś!

  24. Ania Koba
    Styczeń 13, 2015 at 1:58 pm
    Reply

    Jak to mozliwe, że wczesniej mnie tu nie bylo? dołączam do wyzwania!! ?

  25. Stan Wro
    Styczeń 13, 2015 at 5:33 pm
    Reply

    Niezła motywacja z Twojej strony, zresztą jak zwykle

  26. anna90
    Styczeń 13, 2015 at 10:08 pm
    Reply

    Czytałam kiedyś, że ta Pani nie pokazuje zbyt dobrej techniki. Dlatego radziłabym najpierw poszukać jak dobrze wykonywać poszczególne ćwiczenia i dopiero wtedy się za to zabrać. Ja już dawno temu zaczęłam z tym filmikiem- i dawał popalić, ale miałam problemy z kolanami więc przestałam. Życzę powodzenia!

  27. Renia z Dzikich Ziemniaków
    Styczeń 14, 2015 at 11:29 am
    Reply

    Uważam, że akurat Miley Cyrus urodziła się ze szczupłymi i dłuuuuugaśnymi nogami, więc firmowanie jej nogami zestawu ćwiczeń to taka marketingowa manipulacja 😉 U mnie niestety tłuszcz od zawsze gromadzi się właśnie w kończynach: mam talię osy, szczupły tułów, a tu – niespodzianka! – wyrastają z niego dość ciężkie nogi i ramiona. Chlip, chlip :'( Jednak chętnie podejmę wyzwanie, bo jeśli komuś te ćwiczenia pomogą, to właśnie mnie! 🙂

    P.S. Zainstaluj proszę Disqus – o wiele wygodniej wtedy komentować.

    • admin
      Styczeń 14, 2015 at 11:48 am

      Jakoś trochę się obawiam Disqus, może kiedyś kiedyś, póki co to jeszcze nie czas.
      A co do nazwy, jasne zgadzam się w 100% , marketing górą!
      🙂

    • Anonimowy
      Luty 15, 2015 at 10:11 pm

      Renia mam to samo. szczupłe ciałko od pasa w górę. Na tyłek nie narzekam choć mógłby być zgrabniejszy, ale uda a ZWŁASZCZA ŁYDKI to koszmar. Głownie na łydkach gdzie osadza się cały tłuszcz. chlip chlip 🙁

  28. Ania M
    Styczeń 14, 2015 at 9:12 pm
    Reply

    A ja mam problem :(. Zrobiłam rozgrzewkę i rozciąganie oczywiscie, ale uda mnie bolą do takiego stopnia, ze ledwo ruszam sie. Dodam, ze wczoraj az sobie rest zrobiłam. Polecasz jakies inne ćwiczenia?

  29. Anonimowy
    Styczeń 17, 2015 at 8:11 pm
    Reply

    Przyłączam się do Wyzwania.! 😉

  30. Klaudia Jaroszewska
    Styczeń 19, 2015 at 8:35 am
    Reply

    Sprobuje 🙂 cos dla mnie . Mam.nadzieje ze zadziala tez na lydki 🙂

  31. Rozalia Zablinska
    Styczeń 19, 2015 at 1:53 pm
    Reply

    No to zrobione po raz pierwszy oby pomogło na te nieszczęsnego pociągowe uda :-p chociaż dość krotki zestaw no ale miejmy nadzieje ze zadziała 🙂

  32. Anonimowy
    Styczeń 21, 2015 at 12:28 pm
    Reply

    No to i ja! Przecież na wakacje trzeba jakoś wyglądać więc do dzieła!! :))

  33. Anonimowy
    Styczeń 23, 2015 at 5:43 pm
    Reply

    Już dołączyłam dwa dni temu. Póki co daję radę ale zakwasy są nieziemskie. Ale jak to mówi ta Pani z nagrania ' NO PAIN NO GAIN'

  34. Anonimowy
    Styczeń 24, 2015 at 7:23 pm
    Reply

    Dołączam 🙂 Codziennie spędzam już godzinkę z Mel B, ale nie lubię jej ćwiczeń na nogi. Zobaczymy jak będzie z tym treningiem.

  35. Anonimowy
    Styczeń 29, 2015 at 8:14 pm
    Reply

    ile razy te ćwiczenia na tydzień 3 razy starczy?

  36. Anonimowy
    Styczeń 30, 2015 at 9:17 am
    Reply

    i ja tez jestem z wami od wczoraj 🙂

  37. mag w
    Styczeń 30, 2015 at 10:52 am
    Reply

    tez zaczne ale mam pytanie masz cos sprawdzonego na brzuch ?

  38. Anonimowy
    Styczeń 30, 2015 at 6:42 pm
    Reply

    Zaczęłam przed wczoraj i postanowiłam wykonywać to co drugi dzień 🙂 Mam nadzieję że pomoże bo mimo że chodzę na treningi raz w tygodniu, po pozbyciu się jakiejś części zbędnych kg waga stoi 🙁

  39. Anonimowy
    Luty 1, 2015 at 7:49 am
    Reply

    Po jakim czasie zauważyłaś efekty ??

  40. Anonimowy
    Luty 1, 2015 at 8:00 pm
    Reply

    Dlaczego nie mogę otworzyć ,,akacja motywacja" jak np w 30 dni z przysiadami?

  41. Aga wysokaforma.pl
    Luty 9, 2015 at 3:53 pm
    Reply

    Aaaa super kolejna akcja – motywacja podoba mi się to! 🙂 drukuję i działam! 🙂 Jestem na 5 dniu wyzwania z przysiadami i to na prawde powoduje wzrost endorfin :))

  42. Anonimowy
    Luty 14, 2015 at 8:59 am
    Reply

    zmęczyłem się samym patrzeniem ale podziwiam te osoby, którym się chce

  43. FitHealthyLife
    Luty 15, 2015 at 2:08 pm
    Reply

    Biorę się za nią i zabrać się nie mogę :/

  44. Anonimowy
    Luty 16, 2015 at 11:42 am
    Reply

    A mogłabyś rozpisać ten plan aktywności fizycznej? 🙂

  45. Anonimowy
    Luty 17, 2015 at 11:33 pm
    Reply

    polaczenie mel B i Chodakowskiej hhaa

  46. Anonimowy
    Luty 23, 2015 at 12:11 pm
    Reply

    Jakby na to spojrzeć; to działa 😀

  47. Anonimowy
    Marzec 23, 2015 at 7:44 pm
    Reply

    Ale czy na prawde od tych cwiczen nie ma miesni ? Bo mi zalezy zeby nogi byly smukle a nie umiesnione xd

  48. Anonimowy
    Marzec 23, 2015 at 7:45 pm
    Reply

    Ale czy na pewnon nie ma sie umiesnionych nog?? Bo mi zalezy na tym zeby byly smukle a nie umiesnionexdd

  49. Anonimowy
    Kwiecień 14, 2015 at 11:54 pm
    Reply

    I jakie efekty po 3-ch tygodniach? Warto ćwiczyć? Będę wdzięczna za info.

  50. Katsumi Rey
    Kwiecień 24, 2015 at 7:00 pm
    Reply

    Późno, bo póżno znalazłam tą notkę, ale przyłączam się do wyzwania! 1 dzień mam już za sobą, myślę, że podołam 😉

  51. Anonimowy
    Czerwiec 10, 2015 at 3:29 pm
    Reply

    Ja już ćwiczę od 5 dni i widzę minimalne efekty, chciałam się tylko zapytać czy stosujesz jakiś diet czy po prostu ćwiczysz i ewentualnie ograniczasz słodycze?

  52. Anonimowy
    Lipiec 12, 2015 at 8:41 am
    Reply

    Jestem zachwycona tymi cwiczeniami od dzisiaj zaczynam:)

  53. Anonimowy
    Sierpień 5, 2015 at 2:16 pm
    Reply

    hej, jak poszło wyzwanie? 🙂

  54. Nenuriel
    Sierpień 12, 2015 at 3:02 pm
    Reply

    taaaak, te ćwiczenia są cudowne. jak poszło wyzwanie? jak efekty? 😀

  55. Martyna Jasek
    Sierpień 25, 2015 at 6:37 pm
    Reply

    Czy zniknie mi cellulit po tych ćwiczeniach?

    • Lizawieta
      Marzec 30, 2018 at 7:35 am

      …i jak cellulit? Zniknął po ćwiczeniach?

  56. Anonimowy
    Sierpień 26, 2015 at 4:36 pm
    Reply

    A może jakies ćwiczenia nie obciążające kolan? 🙁 Mam zanik tkanki chrzęstnej w kolanach i zwykłe siadanie na krześle boli 🙁

  57. margot
    Październik 4, 2015 at 3:32 pm
    Reply

    Fajny blog, bede tu zagladac, szczegolnie tematyka psychodietetyki mnie interesuje. Co do filmiku z cwiczeniami jednak nie podzielam Twojego entuzjazmu, to celebryckie cwiczenia (ze tak powiem) osoby, ktora niestety nie wie nawet jak poprawnie technicznie wykonac niektore z nich. Jesli moge polecic nagrania z dobrze uloznym treningiem z internetu to np. beda to cwiczenia ulozone przez Szymona Gasia. Mozna podpatrywac technike, ktora tutaj nie kuleje: https://www.youtube.com/watch?v=n__d2sNj4iA

  58. Anonimowy
    Październik 28, 2015 at 5:51 pm
    Reply

    Jejku ile Ty masz ruchu. To ja chyba Ci nie dorównam :(. Wcześniej dowiedziałam się z Twojego bloga, że na ćwiczenia (taniec lub inny rodzaj aktywności) poświęcasz 30-40 min, 3 razy w tygodniu. Poszłam Twoim śladem i tak samo zaczęłam robić, plus dodatkowo zamiast samochodem jeździłam rowerem, a zamiast tramwajem szłam pieszo.
    Teraz jednak chyba będę musiała podnieść sobie poprzeczkę bo martwię się że to co robie teraz jest za mało….ale z drugie strony to wcale mnie nie mobilizuje.
    I mam pytanie, teraz ile czasu poświęcasz na aktywność fizyczną w tygodniu.

  59. Lizawieta
    Marzec 30, 2018 at 7:36 am
    Reply

    Czy ktoś zaczyna teraz?:)

Leave a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany.