Blog posts

Miesiąc robienia PRZYSIADÓW – moje spostrzeżenia

Miesiąc robienia PRZYSIADÓW – moje spostrzeżenia

Uncategorized
Dawno temu, gdy jeszcze chodziłam na WF szczerze i otwarcie nie znosiłam przysiadów. Co jestem w stanie stwierdzić po miesiącu wykonywania tych ćwiczeń? Przysiady to moi ulubieńcy! Efekty mówią same za siebie…

PRZYSIADAMY PRZEZ 30 DNI [klik], akcja rozruchowa, która miała niedawno miejsce polegała mniej więcej na tym, że wykonywałyśmy ćwiczenia przez miesiąc aby:
– wyrzeźbić pośladki,
– unieść pupę,
– zredukować cellulit,
– zmniejszyć obwód łydek i ud.

Co sądzę o samych ćwiczeniach?

Zdziwiłam się i to niemało, naprawdę, ale to NAPRAWDĘ miło, szybko i dość łatwo się je wykonywało. Początkowo przeraziłam się – 200 przysiadów?! Rozłożyłam je na 40 za jednym razem i poszło bardzo zwinnie. Zakwasy towarzyszyły mi przez 2 pierwsze dni, czułam je w nogach i pośladkach.

O efektach:

Kolejne zaskoczenie i znów niemałe. Naprawdę widocznie zmniejszył się cellulit, pośladki lekko się uniosły i wyrzeźbiły. Odnośnie nóg – nie zauważyłam zmian.

Przyznam, że nie spodziewałam się tak spektakularnego działania przysiadów.
Dodam, że nie zamierzam przestać – dzienna porcja przysiadów zostaje wpisana w mój harmonogram dnia.

Wasze spostrzeżenia:

“Dosłownie przed chwilką skończyłam swój 30 dniowy squat challange. Efekty są, oj są! :D”

“Dobra rozgrzewka i kolana nie bolą. Efekty? Bezcenne ….”

“Ja też zauważyłam, że pośladki są jakby bardziej jędrne :)”

“Ja widzę
mniej ‘pomarańczowej skórki’, inny – lepszy kształt i co fajne –
zmniejszyły się rozstępy które są na dolnej części pleców – nie
wiedziałam że na to zadziała więc pozytywnie.”

“Ja z dniem wczorajszym zakończyłam 30dniowe wyzwanie Jestem tak zadowolona z efektów, że squaty również dziś i w każdy kolejny dzień postanowiłam włączyć do treningu.”

“ja tez zauwazylam mniej pomaranczowej skorki hehe jest dobrze”

” Jest coraz trudniej… rozkładam na cały dzień. Mam nadzieję, że będą efekty. Cukierki są dozwolone? :P”

“Ja robię bez przerw i mam nadzieję, że będę w stanie na raz zrobić też tych 250 Ale zobaczymy
Dzięki za motywację ! :))) Samej ciężko by mi się było zabrać do ćwiczeń.”

“Myślałam, że będzie trudniej, tym bardziej ze względu na moje kolana, ale o dziwo jest całkiem przyjemnie :)”

Rozpiskę i akcję możecie znaleźć tutaj: 
[klik]

Część osób narzekała na ból kolan lub dolnej części kręgosłupa – nie
zauważyłam tego problemu u mnie. Pamiętajcie, że bardzo ważne jest, aby
prawidłowo wykonywać przysiad. 

Jeśli jest Wam zbyt ciężko – zmniejszcie ilość. 
Na stronie akcji znajdziecie porady trenera personalnego, zastosujcie się do nich.  

 

ZOBACZ TEŻ:

 

 

About the author

Martyna Banasiak
Cześć, miło mi Cię widzieć! Blogować zaczęłam 3 lata temu, wtedy założyłam największego w Polsce bloga o psychodietetyce i zdrowym stylu życia Psychodietka.pl, w marcu tego roku dokonałam rebrandingu i działam pod swoim nazwiskiem na MartynaBanasiak.pl, rozszerzyłam też tematykę bloga. Możesz zobaczyć i posłuchać mnie na kanale na YouTube. Moje filmy mają około 2 000 000 wyświetleń (WOW!), uwielabiam to miejsce, może Tobie też się spodoba. Nie zastanawiam się nad tym, czy bardziej czuje się blogerem, czy youtuberem, po prostu robię dobre rzeczy, bo wiem, że tak można zdziałać najwięcej i najlepiej.