Blog posts

PRZYSIADAMY PRZEZ 30 DNI – SQUAT CHALLANGE, czyli najlepsze ćwiczenia na pośladki

PRZYSIADAMY PRZEZ 30 DNI – SQUAT CHALLANGE, czyli najlepsze ćwiczenia na pośladki

Uncategorized
Dawno już nie było rozruchu na blogu, zatem czas nie tylko na motywację, ale także na DZIAŁANIE!
Podobno najlepsze ćwiczenia na pośladki i uda, cóż to takiego? Przysiady. Czas i na nas!

 

Co to za akcja?
Robimy przysiady według powyższej rozpiski. Ściągnijcie sobie poniższy program, wydrukujcie i zawieście w widocznym miejscu.
Ile trwa?
30 dni, co nie znaczy, że ktokolwiek musi przestać po upływie tego czasu.
Skąd wiem, że działają?
Od Was. Jedna z czytelniczek zachwycona efektami swojej pracy, podsunęła mi ten pomysł.
Co dają?
Rzeźbią i unoszą pośladki, zmniejsza się także obwód ud.Wspierają walkę z cellulitem.
Marta: Dziewczyny!
Szczerze mówię, że to działa, robiłam przez miesiąc, doszłam do 200,
minął kolejny miesiąc i mój mężczyzna nie może oderwać wzroku do mojej
pupy Tylko trzeba dać im czas… chętnie do nich wrócę i jeszcze trochę popracuję nad pupą.
Olga: Przysiady to jedne z najbardziej znanych ćwiczeń, a działają cuda.
Magdalena: Ja jestem dowodem
– działają. Zmieniają wygląd pośladków, są mniej wiotkie (bardziej zbite)
i unoszą się. Zamierzam jednak powtórzyć te 30 dni jeszcze raz dla
jeszcze większych efektów. Tylko musi być prosty kręgosłup. Najgorzej było na początku, bo nie
mogłam znaleźć idealnej pozycji. Potem tak wpadłam w rytm, że nawet to
250 zrobilam . Małym problemem były zakwasy, które na końcu troszkę bolały , ale to trzeba zignorować…
Jak prawidłowo wykonać przysiad?
Źródło: running.competitor.com
UWAGA!
 Jeśli jest dla Was zbyt trudny, zmniejszcie ilość wykonywanych ćwiczeń na przykład o połowę. Jeśli jakkolwiek zdrowie Wam nie pozwala – nie ćwiczcie. Pamiętajcie, że te ćwiczenia obciążają kolana.
 W razie wątpliwości czy możecie wykonywać przysiady, skonsultujcie się z lekarzem.
Trener personalny
Pani Marta: Trzymam
za Was kciuki. Ewentualnie jak ktoś nie ma ochoty na tak dużą liczbę
powtórzeń, wysiłek można zintensyfikować i zrobić mniejszą ilość
squat’ów, ale z obciążeniem i w seriach jeśli nie posiadacie sztangielek (ciężarków) to można wykorzystać
chociażby butelki z woda mineralną, jednak rozpoczęcie pracy z
obciążaniem sugerowałabym po tygodniowym przygotowaniu mięśni,
treningiem bez obciążenia Squat’y działają naprawdę rewelacyjnie.
Co do wątpliwości dotyczącej kolan, to starajcie się, aby kolana nie
przekraczały środka stopy, siadamy do tyłu (ruch podobny – wybaczcie –
jak na toalecie w pociągu
) wówczas nie obciążamy kolan. Dodatkowo ruch nie może być za płytki,
staramy się zejść do kąta 90 stopni (między udem a łydką). Powodzenia!

Kto ćwiczy razem ze mną? 🙂

Dopisujcie się w komentarzach – byśmy wiedziały ile nas będzie.

 

ZOBACZ TEŻ:

 

About the author

Martyna Banasiak
Cześć, miło mi Cię widzieć! Blogować zaczęłam 3 lata temu, wtedy założyłam największego w Polsce bloga o psychodietetyce i zdrowym stylu życia Psychodietka.pl, w marcu tego roku dokonałam rebrandingu i działam pod swoim nazwiskiem na MartynaBanasiak.pl, rozszerzyłam też tematykę bloga. Możesz zobaczyć i posłuchać mnie na kanale na YouTube. Moje filmy mają około 2 000 000 wyświetleń (WOW!), uwielabiam to miejsce, może Tobie też się spodoba. Nie zastanawiam się nad tym, czy bardziej czuje się blogerem, czy youtuberem, po prostu robię dobre rzeczy, bo wiem, że tak można zdziałać najwięcej i najlepiej.