Blog posts

Najlepsze ćwiczenia na smukłe nogi + wyzwanie 30 dni

Najlepsze ćwiczenia na smukłe nogi + wyzwanie 30 dni

Uncategorized

Kolejne wyzwanie i AKCJA MOTYWACYJNA przed nami. Przedstawiam Wam najlepsze ćwiczenia na smukłe nogi. Dodatkowo przygotowałam planner/organizer, który ułatwi organizację aktywności fizycznej na cały miesiąc.


O ćwiczeniach Miley Cyrus Sexy Legs, nasłuchałam i naczytałam się samego dobrego. Podczas robienia researchu, nie znalazłam innych, które miałyby lepszą opinię internautek, dlatego postanowiłam przetestować je na sobie (i na Tobie, jeśli tylko będziesz miała ochotę ze mną zadziałać).

 

Moje wrażenia po pierwszej serii:

Całość trwa ok 17 minut, ćwiczenia nie są skomplikowane – raczej nie miałam problemu z wykonywaniem ich, jednak dają niezły wycisk… Prowadząca nieustannie motywuje i podkręca tempo (mimo zadyszki daje radę!). Dużo się ruszamy, część serii wykonujemy na stojąco, przy zgiętych nogach, a część na leżąco. Największą trudnością dla mnie (poza dotrzymaniem kroku prowadzącej), było patrzenie na wideo i wykonywanie pokazywanego ćwiczenia. Ten problem powinien zniknąć, gdy już nauczę się sekwencji ruchów.

Jakie są moje oczekiwanie?

Jędrniejsze, smuklejsze nogi – nie zależy mi na mięśniach, raczej na zdrowszym wyglądzie i może 1-2 cm mniej.

Planner aktywności

Ponieważ same ćwiczenia na nogi, to dla mnie za mało, stworzyłam planner, w którym umieszczę swoje działania. Dodam do tego bieganie i ulubione ćwiczenia na boczki Tiffany (KLIK). 
Zamierzam wykonywać Sexy Legs 3 razy w tygodniu. 

  • Jeśli masz ochotę, ściągnij sobie Planner w wersji pdf (KLIK) i wydrukuj. 
  • Jeśli
    będzie taka potrzeba, rozpiszę dokładnie jak wygląda mój plan
    aktywności fizycznej (Tiffany, Miley Cyrus Sexy Legs, bieganie).

WIDEO „MILEY CYRUS SEXY LEGS”

 

Kto ma ochotę dołączyć do mnie? 🙂

Zaczynam od jutra! Jedynie trzy razy w tygodniu.
Nie zostawiajcie mnie samej na placu boju! 😀

WARTO OBEJRZEĆ MÓJ OSTATNI FILM:

About the author

Martyna Banasiak
Cześć, miło mi Cię widzieć! Blogować zaczęłam 3 lata temu, wtedy założyłam największego w Polsce bloga o psychodietetyce i zdrowym stylu życia Psychodietka.pl, w marcu tego roku dokonałam rebrandingu i działam pod swoim nazwiskiem na MartynaBanasiak.pl, rozszerzyłam też tematykę bloga. Możesz zobaczyć i posłuchać mnie na kanale na YouTube. Moje filmy mają około 2 000 000 wyświetleń (WOW!), uwielabiam to miejsce, może Tobie też się spodoba. Nie zastanawiam się nad tym, czy bardziej czuje się blogerem, czy youtuberem, po prostu robię dobre rzeczy, bo wiem, że tak można zdziałać najwięcej i najlepiej.
  • https://www.blogger.com/profile/15736361826935209075 Obstinate

    uwielbiam ten filmik, ostatnio też dał mi niezły wycisk:p jak na razie jeden z ulubionych z XHIT:)
    Mój plan na styczeń to ćwiczenia cztery razy w tygodniu, a skupiam się na nogach, brzuchu i rękach:)

    • https://www.blogger.com/profile/00468882177506009815 admin

      O, czyli kolejne potwierdzenie, że dobrze dobrałam ćwiczenia! 🙂
      Piękny plan na styczeń 🙂

  • Anonimowy

    Ale super! drukuję i dołączam do akcji! 🙂

    • https://www.blogger.com/profile/00468882177506009815 admin

      Witaj na pokładzie! 😉

  • https://www.blogger.com/profile/07412401414258865961 pauli15659

    a co na rozgrzewkę przed tym ćwiczeniem ? 🙂

    • https://www.blogger.com/profile/00468882177506009815 admin

      Robię swoją rozgrzewkę przed biegiem 🙂 Możesz podpatrzeć jak rozgrzewa Ewa Chodakowska to tylko 4 minutki https://www.youtube.com/watch?v=rx2FMlf8sGU 🙂

  • https://www.blogger.com/profile/11998040840825959338 Pola

    warto spróbować:) zaryzykuje dla otrzymania endorfin:)

    • https://www.blogger.com/profile/00468882177506009815 admin

      To będzie konkretna dawka! 🙂

  • https://www.blogger.com/profile/14371317625269375847 Ania M

    I ja zaczynam!

    • https://www.blogger.com/profile/00468882177506009815 admin

      Coraz więcej nas! Ufff, nie będę sama! 🙂

  • Anonimowy

    Z chęcią tez zacznę 😄

    • https://www.blogger.com/profile/00468882177506009815 admin

      Super! 🙂

  • https://www.blogger.com/profile/16351258113867015791 Ewa Pancer-Głowacka

    Jako, iż postanowiłam na nowo być fit przyjmuje wyzwanie 🙂 po ciązy się rozleniwiłam, tym że dzięki karmieniu dosć szybko schudłam. Ale wiadomo, że nie chodzi tylko o chudość, ale o zdrowie i kondycje, więc wracam do mojego ukochanego sportu. Nogi to coś z czego nigdy w pełni nie byłam zadowolona więc ruszam do boju. A Ku Twojemu rozbawieniu kilka słów prawdy o ćwiczeniach fizycznych z dzieckiem pierwsze 5 minut – Ida z politowaniem i zaciekawieniem zerka na Matkę – wszak Ta tak fajnie podskakuje, kolejne 10 minut wkrada się lekkie znudzenie w spojrzenie Dziecka, wszak ile można prawda (?!) i pojawia się prośba o jedzenie, na którą sprytna Matka sie przygotowała i podsuwa dziecięciu talerz smakołyków plus kubek z piciem. Jednak Ida to twardy i inteligentny zawodnik skoro "AM AM" nie zadziałało w następnej fazie ćwiczeń włącza się w ich wykonywanie robiąc sobie super fun z łapania mamy za nogę podczas jej odwodzenia, po to żeby na ćwiczeniach rozciągających kiedy Matka leży i próbuje być joginem siegnąć bez krępacji po piersiaka (!) Ale melduję, że mimo tego osobliwegoo wsparcia dotrwałam do końca i wróciłam na łono fitnessu

    • https://www.blogger.com/profile/00468882177506009815 admin

      hahaha! Piękna historia, ale jeszcze piękniejsze jest to, że mama daje radę <3! Buziaki dla pociechy! :)))

  • https://www.blogger.com/profile/02202569803148876428 Annabelle Beauty

    To może i ja się dopiszę 😀
    3 razy w tygodniu powinnam dać radę między innymi ćwiczeniami 😉

    • https://www.blogger.com/profile/00468882177506009815 admin

      Nic na siłę 🙂 Jeśli masz ochotę, to i pewnie 🙂

  • https://www.blogger.com/profile/16494549082534416767 Baby

    też dołączam. Kilka dni temu zaczełam z Tiffany, więc to mogę jeszcze spróbować 🙂

    • https://www.blogger.com/profile/00468882177506009815 admin

      Tiff najlepsza! 🙂

  • Anonimowy

    A co z techniką wykonywania ćwiczeń? hm?

    • https://www.blogger.com/profile/00468882177506009815 admin

      Sugerujesz, że prezenterka źle je wykonuje? Hm?

    • Anonimowy

      Nie twierdzę, że źle (bo zakładam, że prezenterka jest trenerką) aczkolwiek nie jest pokazane jak ma być wykonywane najprostsze lecz najtrudniejsze pod względem techniki ćwiczenie jakim jest przysiad.
      Mam nadzieję, że KOBIETKI wiedzą jak wykonywać ćwiczenia aby nie zrobić sobie krzywdy.
      Nie piszę tutaj aby kogoś demotywować, super, że prowadzisz tę stronę Martynko. Mam nadzieję, że wiele KOBIET będzie zadowolonych. 🙂 tylko niech też skupią się na technice.

    • https://www.blogger.com/profile/00468882177506009815 admin

      Jak najbardziej się z Tobą zgadzam, o technice robienia przysiadów pisałam przy okazji wyzwania z przysiadami 🙂

    • https://www.blogger.com/profile/06346686638844540640 Karolina Barylska

      juz nagrała jeden film calkowicie poswiecony przysiada, więc nie musi powtarzac w każdym filmiku jak powinno sie je wykonywac 😉

  • https://www.blogger.com/profile/18272911590422433361 Magda Kazimierczyk

    Ja właśnie gdzieś czytałam, nie pamiętam gdzie, że właśnie technika tej całej trenerki jest niepoprawna (nie wiem, nie znam się) , sama kiedyś je robiłam i na pewno mi z moimi biednymi, skrzypiącymi i rozlatującymi się stawami nie pomogły xD Ale fakt, wymagające są i dobrze się oglądają 😛 Ale osobom z kolanowymi problemami chyba nie polecam, ja zrobiłam je chyba dwa razy, ale bolało i się dałam na spokój.

    • Anonimowy

      źle wykonywałaś, ja jestem po operacji wiezadeł i nic mnie po ćwiczeniach nie bolało, więcej uwagi zwracaj na technike a nie na samo ćwiczenie 🙂

    • Anonimowy

      Mam zanik tkanki chrzęstnej w obu kolanach, przy zwykłym siadaniu na kibel mnie bolą, ortopedzi załamują ręce – także ze wszystkich tych ćwiczeń zrobie ze 2-3…

  • https://www.blogger.com/profile/12466936570996974428 Karolina Stanczuk

    Myślę że dam rade zacznę w srodę po pracy bo wcześnie kończe 🙂

    Karola z TuSiePisze

  • ewa

    Martynko, z nieba spadasz z tymi cwiczeniami 😉

    • https://www.blogger.com/profile/00468882177506009815 admin

      O, to się cieszę :)!

  • https://www.blogger.com/profile/10488107011325447471 Aurora

    A są jakieś ćwiczenia na wydłużenie nóg? 😛

    • https://www.blogger.com/profile/00468882177506009815 admin

      Oj Aurora, widzę, że podnosisz poprzeczkę 😀

    • http://melodyphantom.photoblog.pl Sara Kulon

      Mary Helen Bowers ballet beautiful 😀 sprawdziłam na sobie

  • https://www.blogger.com/profile/11508716887019145778 JestemBrunetka

    za miesiąc (mam nadzieje), będę mogła pochwalić się jakimiś fajnymi efektami! 😀

  • https://joannahasnik.wordpress.com/ joannahasnik

    Najlepsze ćwiczenia na smukłe nogi to przysiady ze sztangą 🙂

    • https://www.blogger.com/profile/00468882177506009815 admin

      Masz rację, jednak nie każdy lubi tego typu ćwiczenia (w tym i ja) 🙂

  • Anonimowy

    Zaczynam! Kiedyś robiłam podejście z tymi ćwiczeniami, ale szybko się poddałam 🙂 Mam nadzieję, że lata ( a może i wiosny ? 😀 ) będę super fit mamą 😀 Trzymam za nas wszystkie kciuki :*

    • https://www.blogger.com/profile/00468882177506009815 admin

      super, że jesteś z nami :)) A ja trzymam kciuki za fit mamę 🙂

  • Anonimowy

    Mam pytanie czy te ćwiczenia pomoga tez na brzuch?

    • https://www.blogger.com/profile/00468882177506009815 admin

      Na pewno nie szkodzą 🙂 Ale jak będzie, to się okaże po wyzwaniu 🙂

  • Anonimowy

    Jestem tu pierwszy raz a ten post zachęcił do częstszych odwiedzin 🙂 . Kalina

    • https://www.blogger.com/profile/00468882177506009815 admin

      O, witaj, witaj! 🙂 I zostań! 🙂

  • https://www.blogger.com/profile/04085848517753678518 eM

    oooo nie słyszałam o tym a musze spróbowac:)

  • https://www.blogger.com/profile/15356218397750766829 iloiza

    spróbuję i ja;
    Ps. powtarzam też 30-dniową serię squatów

  • Anonimowy

    ja też chętnie spróbuję ^^ chociaż co do tych przysiadów nie jestem pewna nie chcę mieć umięśnionych nóg tylko szczupłe ;p pozdrawiam cieplutko i powodzenia życzę 🙂

  • Anonimowy

    super! dołączam się, planuję 6 razy w tygodniu, strzeliłaś w 10 z tym wpisem bo z nogami mam największy problem właśnie 🙂 fajnie, że jesteś!

  • https://www.blogger.com/profile/07379954822636005564 Ania Koba

    Jak to mozliwe, że wczesniej mnie tu nie bylo? dołączam do wyzwania!! 😊

  • https://www.blogger.com/profile/05018058026234653573 Stan Wro

    Niezła motywacja z Twojej strony, zresztą jak zwykle

  • https://www.blogger.com/profile/16408084601628289584 anna90

    Czytałam kiedyś, że ta Pani nie pokazuje zbyt dobrej techniki. Dlatego radziłabym najpierw poszukać jak dobrze wykonywać poszczególne ćwiczenia i dopiero wtedy się za to zabrać. Ja już dawno temu zaczęłam z tym filmikiem- i dawał popalić, ale miałam problemy z kolanami więc przestałam. Życzę powodzenia!

  • http://dzikieziemniaki.pl/ Renia z Dzikich Ziemniaków

    Uważam, że akurat Miley Cyrus urodziła się ze szczupłymi i dłuuuuugaśnymi nogami, więc firmowanie jej nogami zestawu ćwiczeń to taka marketingowa manipulacja 😉 U mnie niestety tłuszcz od zawsze gromadzi się właśnie w kończynach: mam talię osy, szczupły tułów, a tu – niespodzianka! – wyrastają z niego dość ciężkie nogi i ramiona. Chlip, chlip :'( Jednak chętnie podejmę wyzwanie, bo jeśli komuś te ćwiczenia pomogą, to właśnie mnie! 🙂

    P.S. Zainstaluj proszę Disqus – o wiele wygodniej wtedy komentować.

    • https://www.blogger.com/profile/00468882177506009815 admin

      Jakoś trochę się obawiam Disqus, może kiedyś kiedyś, póki co to jeszcze nie czas.
      A co do nazwy, jasne zgadzam się w 100% , marketing górą!
      🙂

    • Anonimowy

      Renia mam to samo. szczupłe ciałko od pasa w górę. Na tyłek nie narzekam choć mógłby być zgrabniejszy, ale uda a ZWŁASZCZA ŁYDKI to koszmar. Głownie na łydkach gdzie osadza się cały tłuszcz. chlip chlip 🙁

  • https://www.blogger.com/profile/14371317625269375847 Ania M

    A ja mam problem :(. Zrobiłam rozgrzewkę i rozciąganie oczywiscie, ale uda mnie bolą do takiego stopnia, ze ledwo ruszam sie. Dodam, ze wczoraj az sobie rest zrobiłam. Polecasz jakies inne ćwiczenia?

  • Anonimowy

    Przyłączam się do Wyzwania.! 😉

  • https://www.blogger.com/profile/12287661846112474902 Klaudia Jaroszewska

    Sprobuje 🙂 cos dla mnie . Mam.nadzieje ze zadziala tez na lydki 🙂

  • https://www.blogger.com/profile/01601610720248094536 Rozalia Zablinska

    No to zrobione po raz pierwszy oby pomogło na te nieszczęsnego pociągowe uda :-p chociaż dość krotki zestaw no ale miejmy nadzieje ze zadziała 🙂

  • Anonimowy

    No to i ja! Przecież na wakacje trzeba jakoś wyglądać więc do dzieła!! :))

  • Anonimowy

    Już dołączyłam dwa dni temu. Póki co daję radę ale zakwasy są nieziemskie. Ale jak to mówi ta Pani z nagrania ' NO PAIN NO GAIN'

  • Anonimowy

    Dołączam 🙂 Codziennie spędzam już godzinkę z Mel B, ale nie lubię jej ćwiczeń na nogi. Zobaczymy jak będzie z tym treningiem.

  • Anonimowy

    ile razy te ćwiczenia na tydzień 3 razy starczy?

  • Anonimowy

    i ja tez jestem z wami od wczoraj 🙂

  • https://www.blogger.com/profile/06231480035382708039 mag w

    tez zaczne ale mam pytanie masz cos sprawdzonego na brzuch ?

  • Anonimowy

    Zaczęłam przed wczoraj i postanowiłam wykonywać to co drugi dzień 🙂 Mam nadzieję że pomoże bo mimo że chodzę na treningi raz w tygodniu, po pozbyciu się jakiejś części zbędnych kg waga stoi 🙁

  • Anonimowy

    Po jakim czasie zauważyłaś efekty ??

  • Anonimowy

    Dlaczego nie mogę otworzyć ,,akacja motywacja" jak np w 30 dni z przysiadami?

  • http://wysokaforma.pl/ Aga wysokaforma.pl

    Aaaa super kolejna akcja – motywacja podoba mi się to! 🙂 drukuję i działam! 🙂 Jestem na 5 dniu wyzwania z przysiadami i to na prawde powoduje wzrost endorfin :))

  • Anonimowy

    zmęczyłem się samym patrzeniem ale podziwiam te osoby, którym się chce

  • https://www.blogger.com/profile/01261670528648905895 FitHealthyLife

    Biorę się za nią i zabrać się nie mogę :/

  • Anonimowy

    A mogłabyś rozpisać ten plan aktywności fizycznej? 🙂

  • Anonimowy

    polaczenie mel B i Chodakowskiej hhaa

  • Anonimowy

    Jakby na to spojrzeć; to działa 😀

  • Anonimowy

    Ale czy na prawde od tych cwiczen nie ma miesni ? Bo mi zalezy zeby nogi byly smukle a nie umiesnione xd

  • Anonimowy

    Ale czy na pewnon nie ma sie umiesnionych nog?? Bo mi zalezy na tym zeby byly smukle a nie umiesnionexdd

  • Anonimowy

    I jakie efekty po 3-ch tygodniach? Warto ćwiczyć? Będę wdzięczna za info.

  • https://www.blogger.com/profile/17572981618360967873 Katsumi Rey

    Późno, bo póżno znalazłam tą notkę, ale przyłączam się do wyzwania! 1 dzień mam już za sobą, myślę, że podołam 😉

  • Anonimowy

    Ja już ćwiczę od 5 dni i widzę minimalne efekty, chciałam się tylko zapytać czy stosujesz jakiś diet czy po prostu ćwiczysz i ewentualnie ograniczasz słodycze?

  • Anonimowy

    Jestem zachwycona tymi cwiczeniami od dzisiaj zaczynam:)

  • Anonimowy

    hej, jak poszło wyzwanie? 🙂

  • https://www.blogger.com/profile/00539931230981013623 Nenuriel

    taaaak, te ćwiczenia są cudowne. jak poszło wyzwanie? jak efekty? 😀

  • https://www.blogger.com/profile/03092047881332015795 Martyna Jasek

    Czy zniknie mi cellulit po tych ćwiczeniach?

  • Anonimowy

    A może jakies ćwiczenia nie obciążające kolan? 🙁 Mam zanik tkanki chrzęstnej w kolanach i zwykłe siadanie na krześle boli 🙁

  • https://www.blogger.com/profile/14031711149074869861 margot

    Fajny blog, bede tu zagladac, szczegolnie tematyka psychodietetyki mnie interesuje. Co do filmiku z cwiczeniami jednak nie podzielam Twojego entuzjazmu, to celebryckie cwiczenia (ze tak powiem) osoby, ktora niestety nie wie nawet jak poprawnie technicznie wykonac niektore z nich. Jesli moge polecic nagrania z dobrze uloznym treningiem z internetu to np. beda to cwiczenia ulozone przez Szymona Gasia. Mozna podpatrywac technike, ktora tutaj nie kuleje: https://www.youtube.com/watch?v=n__d2sNj4iA

  • Anonimowy

    Jejku ile Ty masz ruchu. To ja chyba Ci nie dorównam :(. Wcześniej dowiedziałam się z Twojego bloga, że na ćwiczenia (taniec lub inny rodzaj aktywności) poświęcasz 30-40 min, 3 razy w tygodniu. Poszłam Twoim śladem i tak samo zaczęłam robić, plus dodatkowo zamiast samochodem jeździłam rowerem, a zamiast tramwajem szłam pieszo.
    Teraz jednak chyba będę musiała podnieść sobie poprzeczkę bo martwię się że to co robie teraz jest za mało….ale z drugie strony to wcale mnie nie mobilizuje.
    I mam pytanie, teraz ile czasu poświęcasz na aktywność fizyczną w tygodniu.